Hostmanship

“Hostmanship maakt ons net iets beter dan de rest”


Algemeen Directeur Albert van der Meulen van Gom:

" ‘Service with a smile’ is een vaak gehoorde kreet in de dienstverlening. In zakelijke dienstverlening gaat het de afgelopen jaren steeds meer over 'servicedelivery' en gebruikersbeleving. Gom was in Nederland de facilitaire dienstverlener die hier als eerste op inspeelde met ‘Hostmanship’. ‘Hostmanship’ is als het ware de 'Service with a smile 2.0’, waarbij medewerkers van Gom op alle niveaus getraind zijn om hier elke dag weer invulling aan te geven. Dit bewustzijn en de daarop gerichte vaardigheden dragen bij aan dienstverlening die beter aansluit op de behoefte van klanten en wordt geleverd op een manier waar klanten blij van worden. Onderdelen van ‘Hostmanship’ zijn, naast de hostmanship training, bijvoorbeeld ook de Nederlandse taalcursussen en het happy customer budget wat Gom kent.

Hostmanship maakt ons net iets beter dan de rest en geeft daarmee invulling aan onze ambitie om iedereen blij te maken met schoon vanuit het bewustzijn dat dit echter wel om heel verschillende redenen kan zijn. Wij willen die redenen kennen en daarop inspelen."


Gom. Schoonmakers die vooruit denken

Als familiebedrijf hebben wij aandacht voor al onze medewerkers. Voor onze Gom-mers. En wij denken vooruit. Wij zien dat niet iedereen op dezelfde manier behandeld wil worden. Hostmanship helpt ons te ontdekken wat voor de ander belangrijk is. Of dat nu een klant, een collega of één van onze eigen Gom-mers is. Daarom praten wij er over in werkoverleg, in gesprekken tussen leidinggevende en medewerker of tijdens een training. Want iemand anders een goed gevoel geven, dát kun je leren.

Maak jij het verschil?

Wij willen dat jij net dat beetje extra aandacht geeft aan de ander. Dat je jouw klant, collega of leidinggevende elke dag opnieuw verrast. Dán beteken je iets voor die ander. Het maakt je verschillend van andere dienstverleners. En je zorgt ervoor dat onze klanten graag bij ons blijven. In ons eigen bedrijf geven wij het goede voorbeeld. Als (nieuwe) medewerker wil je je welkom voelen bij ons. Daarom luisteren wij graag naar wat jij belangrijk vindt. Want wij zeggen: behandel de ander zoals híj behandeld wil worden, niet zoals jíj behandeld wilt worden.

Label bij afbeelding

Door werkenbijgom.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen